2011. április 11., hétfő

Soha többé sült krumpli!


Be kell vallanom, tegnap elkapott a vásárlási láz. A Gyerek hegyekben hozza a jó jegyeket, rendesen viselkedik, még takarít is önszántából a lakásban. Nem volt mit tenni, nincs több ellenérv, miért is ne mehetnénk "soppingolni".
De ez a tevékenység igen közel visz minket a bizonyos, messziről elkerülendő gyorséttermekhez, ahová a Gyerek úgy megy, mintha karácsony lenne. Rábeszélt, én meg hagytam. De már a fizetésnél bántam az egészet.
Azóta töröm a fejem, hogy mit adjak neki a kedvenc sült krumplija és hagyma karikája helyett. Most találtam egy szuper oldalt, amin még vár egy-két recept a paleosításra, de ez már most az!
5-6 db nagy, friss sárgarépa
1 nagy vagy 2 kicsit vöröshagyma
kókusz olaj (szerintem a kókuszzsír is megfelelő)
vaj, só ízlés szerint
A répát hosszú, vékony csíkokra (zsülienre) vágd, a hagymát karikákra. Melegítsd fel a kókuszzsír és a vaj keverékét és süsd meg benne szép ropogós, barnára a zöldségeket. Utána sózd és már tömhetitek is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése