2011. május 10., kedd

Új és régi barátok, Budakeszi Egészségnap paleo büfével

Nagyon izgalmas volt a szombatom, mert életemben először teljesen idegen embereknek készítettem büfét egy egészségnapra. Hajnal 4-kor keltem, hogy 8-ra készen legyenek a paleo kenyerek, a rávaló krémek és az édességek. Mondhatom, hogy osztatlan sikert arattak.
Sokan kérték a kenyér receptjét, illetve ami még készült: kapros cukkinikrém, petrezselymes padlizsánkrém, tonhalkrém bazsalikommal és tojással. Édességként tiramisu golyó Paleovitaltól (én itt sima vajat használtam, nem ghee-t) és brownie készült darált mazsolás változatban és anélkül.  A recepteket kattintás után olvashatjátok.
Nagyon szeretem a thai masszázst, igazából mindenféle masszázst szeretek, amit jól csinálnak és tele van szeretettel, "szaknyelven" mettával. :) Voltak házi készítésű szappanok, házi készítésű krémek kizárólag természetes anyagokból. Ha lesz legközelebb, érdemes lesz eljönni! Úgy tűnik május 22-én lesz erre lehetőség, a részletekről írok!
A cukkini krém olyan, mint a medvehagymás cukkinikrém, csak medvehagyma helyett két csomag kapor van benne. A kenyeret pedig úgy készítettem, hogy daráltam szezámmagot, lenmagot, napraforgómagot és egy kis zabpelyhet. Az egész félkiló lett, ahhoz tettem 2 egész tojást, egy kis vizet, sót és borsot. Az egésznek egy kicsit sűrű palacsintatésztára kell emlékeztetnie. Kivajazott üvegedényben, vagy sima tepsiben 25-30 percig sütöm 180 fokos sütőben.
Jó étvágyat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése