2011. május 25., szerda

Popeye a barátom, avagy együnk sok spenótot!

Amikor Paleovitálnál megláttam a spenótos quiche-t, akkor már el voltam veszve. Aztán kaptam Mamától friss, kerti spenótot és végem volt. Meg akartam csinálni.
Ami végülis elkészült, az nem egészen az eredeti recept lett, de nagyon finom.
Volt otthon már készen majdnem paleo kenyerem, amihez kellett zabpehelyliszt, szezámliszt, lenmagliszt (a magokat, pelyhet megdaráltam), 2 tojás és 5-10 dkg olvasztott vaj. Egy kis vízzel sűrű palacsinta tésztává kevertem őket, és egy kis szódabikarónát adtam még hozzá. Az egészet egy kivajazott tepsibe tettem, úgy, hogy ne legyen vastag a réteg. 30 perc alatt ropogósra sült.
A spenótot hagymán megfuttattam és hozzáadtam egy kis zabtejben elkevert tojást és fokhagymát. Sóztam, borsoztam. Utána egy kis kezelés a botmixerrel és kész is. A spenótkrém került a majdnem paleo kenyér tetejére, plusz egy tükörtojás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése