2011. június 17., péntek

Sárgarépa puding - gyengébb idegzetűek meneküljetek!

Sajnos nem találom azt a receptet, amit olvasva csillapíthatatlan vágyat éreztem a sárgarépa puding kipróbálására. De végül ami sikerült, mindenkinek ízlett. Bár nagy adagokat képtelenség belőle megenni és nem vártuk meg, hogy kihűljön...
Apróra vágtam a sárgarépát, hogy hamar megfőjön. Aztán turmixoltam, reszeltem bele egy kis gyömbért, tettem bele fahéjat és kókuszlisztet (darált kókuszreszelék). Összemelegítettem őket, egy tojássárga társaságában. Közben felvertem a fehérjét és amikor kihűlt még azt is utána küldtem. Az állaga nem annyira pudingszerű, mintha az eredeti recept alapján búzadarával csináltam volna, de panasz nem érkezett a teszterektől.
Ja, kb. 4-5 répa kellett, maximum 5 dkg kókuszliszt és maximum 2 tojás. Édesítésnek sztíviát használtam.

2 megjegyzés: