2011. június 18., szombat

Gyömbéres-citromos sárgarépakrémleves - a kedvencem!

Már negyedik napja főzök 20 vegás acroyogira itt Berlinben. Szerencsére nagyon szeretik, amiket készítek, így gyakran hívják el barátaikat is egy-egy ebédre. Mindenki mosolyog evés közben és jönnek azok a bizonyos "mmmm...." hangok.

A mai levest egyszerűen imádták, persze nekem is ez a kedvencem ebből a műfajból.
12 személyre 2 kg répából készült. A répákat kis darabokra vágtam, hogy hamarabb megfőjön. Az egészet turmix géppel megdolgoztam, reszeltem bele egy 5 centis gyömbért és 2 citromot nyomtam bele. Sóztam ízlés szerint és voila, kész a csoda. Szórtam a tetejére napraforgómagot és friss lenmagos kenyérrel kínáltam. Sajnos képem nincs egyelőre, mert olyan hamar elfogyott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése